söndag 18 december 2011

Jultema

Det har varit ett långt uppehåll för mig men den här veckan är det Fabrikstema. Ett perfekt tillfälle för mig att ta mig i kragen och komma tillbaka till bloggandet. Veckans tema är julpyssel. Tyvärr är det inte bara bloggandet som har fått stryka på foten den här hösten. Det har in princip inte blivit något pysslande alls. Trist, men ibland blir det så. Paketpyssel har jag ju däremot hunnit med så det får bli dagens tema. 
Kika in på Fabriken för att få mer inspiration till ditt eget julpyssel.
/Erica 















Foto: Hemma på min gata i stan 


5 kommentarer:

  1. Tack för paketinslagningsinspirationen! God Jul önskar Lisbeth, http://wabisabi-style.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Fint! Hoppas du haft en skön jul... och en bra start på det nya året.

    Har också pausat med bloggandet men nu är jag igång igen! Ha det gott //Petronella

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...