måndag 9 maj 2011

Söndagsbilden på en måndag

En sak för tidigt och en för sent, så skulle man kunna sammanfatta det här inlägget. Det var lite komiskt för jag tog fel och trodde att det var mors dag igår. Nog för att det verkade lite konstigt men det stod så i min almanacka så det måste väl stämma då. Jag hade stora planer på sovmorgon, brunch, kanske till och med köpa bil. Nu förstod jag under dagen att det inte alls var mors dag, planerna för dagen fick däremot bli de samma, förutom sovmorgonen då. Det såg Alva till, klockan fem vaknade hon som annars sover till åtta. Tack och lov somnade hon om och vaknade vid halv tio, gott så. Vi fick till och med lite bråttom faktiskt men sagt och gjort brunch i solen på Urban Deli vid Nytoget blev det och efter det en sprillans ny Kia Creed SW. Dagen avslutades på de underbara svärisarnas alldeles egna ö. Helt enkelt en fantastisk mors dag några veckor för tidigt och söndagsbilden på en måndag. 
/Erica 


Behöver jag säga att Alva (och jag) älskar den
fantasifulla sandlådan hos farmor och farfar.


För fler söndagsbilder klicka här.


Foto: Hemma på min gata i stan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...