söndag 23 januari 2011

Paketdags

Jag älskar paket. Inte bara att få utan att ge bort och framförallt att slå in dem. Jag har ett mindre lager här hemma med papper, tänktbart paketpynt och snören, snören, snören. Jag slår nästan aldrig in två paket som är likadana. Inspiration kommer lite varstans ifrån men bland annat från dagens humör, presenten i sig och självklart dem som ska få det. Idag har jag slagit in några paket som snart ska delas ut. Idag är jag på vårigt humör. Lilla A har hjälp till så de blev lite knöliga men de är inslagna med kärlek så vad gör det.
/Erica
Longing för Sakura
Longing för Sakura
Det här paketet är ett mamma/pappa paket till några vänner som ska få en liten ungefär samtidigt som körsbärsblommorna slår ut (förutsatt att det blir en varm vår då). 
Budgettips: spara en bit wellpapp det blir jättefint på paket. 

Fröken Ett
Fröken Ett 
Det här paketet är till Lilla A´s 1-årsdag. Trasmattor såklart. Blir fina snören på paket också. 

Puss Pyret
Puss Pyret
Gillar prickigt papper just nu.


Foto: Hemma på min gata i stan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...