fredag 7 januari 2011

Välkommen hit!

Välkommen till mig. På min gata i stan. Mitt på Söder i Stockholm bor jag med man och dotter. Jag älskar vår stadsdel och livet här. För övrigt så lider jag av en nästan sjuklig fascination för stora städer. Och då menar jag riktigt stora. Den oöverträffade favoriten är Tokyo. En underbar blandning av nyhet och tradition, glammigt och avskalat, kommers och rofylldhet.

Den här bloggen är ett sätt för mig att hålla min kreativitet levande. Som mammaledig har jag haft tid att hitta tillbaka till lusten att skapa. Nu svämmar huvudet över av idéer och det här blir mitt sätt att dela med mig av min blandning av inredning, pysseltips och inspirationsbilder. Och så av lite annat som hör livet till.



/Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...