lördag 30 april 2011

Valborgsnostalgi

Det här blev minst sagt en annorlunda Valborg. Jag som är uppvuxen i Valborgsfirandets hemstad Uppsala kan inte annat än bli nostalgisk en dag som den här. Champagnefrukost, sillunch, champagnegalopp, Stockholms nation, it´s all history. Idag har jag och Alva istället haft en mysig dag i lekparken. Definitivt nya tider! Jag har gjort några loppisfynd också, en superfin retronostalgisk klänning till Alva, en virkad haklapp som hon är för stor för men den kan alltid användas till dockorna och så ett par saker till. Ha en fin Valborgsmässoafton! 
/Erica

Fin nostalgiklänning

 Foto: Hemma på min gata i stan 

2 kommentarer:

  1. Så söt klänning!!

    Och du, såg kommentaren hos mig. Eftersom ingen av de tre första som kommenterade ville ha grytlapparna så skickar jag gärna ett gäng av dom jag har till dig (jag behöver verligen rensa ut lite i tyg- och pyssleskåpet) i alla fall! Maila mig din adress på petranuhma@gmail.com så skickar jag ett paket imorgon!

    SvaraRadera
  2. Jippie!! Vad glad jag blir. Tusen tack. Jag mailar dig med en gång! Tjingeling : )

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...