fredag 1 april 2011

Tavla av godispapper

Till Alvas rum har jag gjort en tavla av godispapper. Det kanske låter lite galet men är hur fint som helst. Pappret jag har använt är från wagashi, traditionellt japansk godis. Just den här kartongen var en specialité från Kyoto fylld med röd bönpasta. Låter kanske också mysko men är riktigt gott. 
/Erica
Tavla av japanskt godispapper.  


Foto: Hemma på min gata i stan (hmm, man ser min reflektion i tavlan också, inte riktigt planerat och snyggt men äsch)


2 kommentarer:

  1. Hihi Erica vad fiffigt. Jag har också många gånger liknande ideér men oftast så stannar de i tanken. Du inspirerar mig :D
    Vilken fin blogg du har.
    Jennie

    SvaraRadera
  2. Tack Jennie.  Ja ofta är det väl så att man har tusen idéer men få blir av. Jag pysslar en hel del men har ändå så många projekt jag skulle vilja göra men inte gjort. En sak i taget liksom. Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...