tisdag 12 april 2011

Tisdagstema Påskpyssel

Idag är det tisdagstema påskpyssel på Fabriken. Jag har tidigare bloggat om det här påskpysslet och igår om den finfina påskdukningen. Annars brukar jag inte pyssla så mycket just till påsken faktiskt. Det blir mest med blommor. I år har jag i alla fall vårpiffat en av krukorna i köket med gröna trasmattor. Eftersom att jag är pollenallergiker så är det heller inte tal om att plocka in något påskris. Istället har jag köpt några kvistar med persikoblommor. En girlang med fåglar som jag köpte på Indiska får pryda kvistarna. Godnatt! 

/Erica
Kvistar av persikoblom istället för påskris


Tulpaner är fina vårblommor

Traspiffad kruka i köket


Foto: Hemma på min gata i stan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...